.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزارِي مراسم سالگرد شهيد شيرودي

مراسم سالگرد شهيد شيرودي در شيرود زادگاه وي برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ،در اين مراسم كه با حضور ائمه جمعه و مسئولين لشگري و كشوري برگزار شد امام جمعه تنكابن گفت: شيرودي تنها نظامي بود كه امام (ره) به ايشان اقتدا كردند.
محمد قدوسي افزود: شهيد سر لشگر خلبان علي اكبر قربان شيرودي از سرمايه هاي اين مرز و بوم و مايه افتخار ماست.
وي ادامه داد: شهيدان با نثار خون خود اين مملكت را حفظ كرده و به دست ما سپردند و ما هم بايد رهرو آرمان اين شهيدان باشيم و تمام توان خود را بكار بنديم تا اين مملكت از مسير خود خارج نشود.
جانشين مسئول حوزه نمايندگي ستاد مشترك سپاه پاسداران انقلاب اسلامي كل كشور گفت: قرآن كريم موضوع شهادت را به يك معامله تشبيه كرده زيرا اين امر يك مفهوم آسماني و معنوي است و كتاب آسماني قرآن سند اين معامله است.
مجتبي ذوالنون افزود: اگر امروز عزت و افتخار نصيب كشور شده ،دانشمندان جوان ما با دانش خود به انرژي صلح آميز هسته‌اي دست يافته‌اند و ابرقدرت‌ها به توانمندي‌هاي ما اعتراف كرده‌اند به بركت خون شهيدان است.
معاون هماهنگ كننده هوانيروز كه يكي از همرزمان خلبان شيرودي نيز بود با اشاره به خاطرات وي گفت: امام خميني (ره) درباره ايشان فرمودند كه قبل از شهادت آمرزيده شدند.
خلبان هوشنگ ياري اظهار داشت: شيرودي يك شهيد ملي و پر افتخار كشور است و در زماني كه جنگ سخت افزاري بر كشور ما تحميل شد با همت اين چنين عزيزاني توانستيم برابر دشمنان تا بن دندان مسلح پايداري كرده و به پيروزي برسيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.